Ik maak een fotorealistische interieurrender in sketchup vray


Over deze dienst
Automatische vertaling
Waarom zouden we samenwerken?
- Ik ben gespecialiseerd in het maken van hoogwaardige interieurrenders met SketchUp + V-Ray.
- Ik help architecten, ontwerpers en ondernemers graag hun ideeën tot leven te brengen met realistische visuals.
Stuur me gewoon je plattegrond, referenties, afmetingen, stijl-inspiratie, en alle benodigde informatie voor het interieurontwerp (materialen, kleuren, benodigde meubels, gewenste indeling en belangrijke details) en ik regel de rest.
Ik lever je het volgende:
- Een realistische interieurrender in hoge resolutie;
- Professionele verlichting, materialen en compositie;
- Revisies volgens het pakket dat je kiest.
Ik lever geen source-bestanden in het Basic of Standard pakket.
(Ze zijn beschikbaar in het Premium pakket of als extra.)
Als je vragen hebt of een aangepaste offerte wilt, neem dan gerust contact met me op voordat je bestelt. Ik ben er om je te helpen het perfecte resultaat voor jouw project te krijgen.
Voorkeursstijl voor dienstverificatie en levering
Fiverr screent de freelancers in deze categorie niet. Verifieer de kwalificaties en bespreek de specificaties met de freelancer voordat je een bestelling plaatst, inclusief je voorkeuren met betrekking tot het gebruik van AI-tools.
Maak kennis met Greicy T.
Architectural 3D Visualizer
- Afkomstig uitChili
- Lid sindsjan 2026
Talen
Spaans
Automatische vertaling
Veelgestelde vragen
Automatische vertaling
Wat heb ik nodig om te beginnen?
Ik heb je plattegrond, referentiebeelden, stijl-inspiratie, materialen, afmetingen en eventuele specifieke instructies nodig die je in de render wilt laten opnemen.
Modelleer je het meubilair en de accessoires?
Ja. Ik voeg basismeubilair toe in alle pakketten. Voor zeer gedetailleerd of op maat gemaakt meubilair neem je eerst contact met me op om de beschikbaarheid te bevestigen.
Kun je werken met handgetekende schetsen?
Ja, zolang de schets duidelijke afmetingen bevat. Zo niet, kan ik je helpen deze op te schonen voor een extra vergoeding.
Welke software gebruik je?
Ik werk met SketchUp + V-Ray om realistische en hoogwaardige renders te maken.

