Het lijkt erop dat deze dienst tijdelijk niet beschikbaar is
Ik ga een lyrische en muzikale film maken


Level 2
Over deze dienst
Automatische vertaling
Hallo, ik maak muziekvideo's met lyric animatie voor elk soort nummer, zoals - romantisch, breakup, alleen, hiphop, club, feest, rock, verdrietig, leuk en meer. Je kunt je concept, script of andere aanpassingen en modificaties delen (voor elke extra wordt apart betaald). Ik verzorg alle postproductie, zoals editing, color grading en correctie, VFX, titel- en lyricanimatie, enzovoort. Ik gebruik gratis stock footage die synchroon loopt met het concept. Het is beter om contact met me op te nemen voordat je bestelt.
(je kunt je eigen footage aanleveren voor personalisatie)
Neem gerust contact op voordat je bestelt
Maak kennis met Md Selim Reza
Film, The ultimate mirror
Level 2
- Afkomstig uitBangladesh
- Lid sindsdec 2020
- Laatste levering1 jaar
Talen
Engels
Automatische vertaling
2 reviews van deze dienst
| (2) | ||
| (0) | ||
| (0) | ||
| (0) | ||
| (0) |
Specificering van de beoordeling
- Communicatieniveau van de freelancer
- Aanbevelingswaardig
- Dienst zoals beschreven
Sorteer op
L 
littlejeva

Verenigd Koninkrijk
Wonderful experience. Quick edits. Great communication, took all my direction & very quick service! Thank you so much!
Nuttig?F fabianwidmer

Zwitserland
We received a great lyric video with beatiful scenes matching the vibe of our song. Delivery time was very fast for every revision and good communication :)
Nuttig?
2 reviews van deze dienst
| (2) | ||
| (0) | ||
| (0) | ||
| (0) | ||
| (0) |
Specificering van de beoordeling
- Communicatieniveau van de freelancer
- Aanbevelingswaardig
- Dienst zoals beschreven
Sorteer op
L 
littlejeva

Verenigd Koninkrijk
Wonderful experience. Quick edits. Great communication, took all my direction & very quick service! Thank you so much!
Nuttig?F fabianwidmer

Zwitserland
We received a great lyric video with beatiful scenes matching the vibe of our song. Delivery time was very fast for every revision and good communication :)
Nuttig?

