Zijn je vrienden saai? Gaan ze niet naar dat concert met jou? Helpen ze niet met verhuizen? Installeren ze geen dimmers in je nieuwe plek? Schreeuwen ze niet lieve woordjes over de sporen op de metroplatform? Maken ze geen sneeuwengelen in Central Park? Gaan ze niet wandelen op een dag van 12 graden?
Ik wel! Met plezier. Dit zijn allemaal dingen die ik de afgelopen maanden met plezier heb gedaan.
Monster truck rally's? Uit een vliegtuig springen? Zonsopgang op de Brooklyn Bridge? Huishouden? Boodschappen doen? Wat er ook gevraagd wordt en nodig is, ik BEN ER.
Het gaat om plezier. Het gaat om avontuur. Het gaat om verbinding. Ik wil deze dingen DOEN MET jou, niet VOOR jou.