Soms vergeten de meeste van onze vrienden ons een verjaardagslied te zingen, of ze zijn gewoon heel druk, dus sturen ze ons alleen een berichtje met de wens: Gefeliciteerd, gezond blijven, veel liefde ontvangen, enzovoort. Maar tegenwoordig voelen de meeste mensen zich eenzaam, zelfs op hun verjaardag, dus hier is wat ik aanbied - een verjaardagslied voor jou zingen! Het is misschien iets heel kleins, maar het geeft je het gevoel dat je geliefd bent, althans dat is wat ik voel!!! ^_^