Ik gebruik de kaars gesloten en retest tradingstrategie

S
sultan_shani
S
sultan_shani
Sultanshani41

Level 1

Sommige informatie is automatisch vertaald.

Over deze dienst

Automatische vertaling

Hallo meneer,

Stap 1 : Deze tradingstrategie draait helemaal om het sluiten van de kaars boven de specifieke zone.

Stap 2 : De kaars moet de belangrijke level van deze tradingstrategie opnieuw testen.

Stap 3 : Wanneer er een groene kaars ontstaat, ga je de trade in.

Stap 4 : De SL ligt net onder de wick van die groene kaars.

Stap 5 : De TP ligt net boven het vorige high, of je kunt ook gedeeltelijk winst nemen.


Let op : Deze tradingstrategie werkt in alle handelsessies; New York, Londen, Azië en Tokio.


Dank je wel.

Maak kennis met Sultanshani41

Sultanshani41

Trader

4,7(15)

Level 1

  • Afkomstig uitPakistan
  • Lid sindsmrt 2023
  • Gem. reactietijd1 uur
  • Laatste levering1 dag
  • Talen

    Engels, Spaans, Urdu, Punjabi
Hi, Sultan_Shani here, I am a Professional XAU/USD Trader. I Trade on My Own Strategy : Break Out of Time Zone in New York Session With Usage of EMA.

Automatische vertaling

Mijn portfolio